deneme

22 Kasım 2012 Perşembe

Kitap Fuarı Çılgınlığı

31. ULUSLARARASI İSTANBUL KİTAP FUARI  17-25 KASIM 2012 tarihleri arasinda TUYAP'da devam ediyor..

Dun kitap fuarindaydik,benim icin tam bir cilginlikti... Cunku ben sevdigim alanlarla ilgili ortamlarda bulundugumda kendimi kaybedebiliyorum :) Tum salonlari dolasamasak da dolastigimiz alanlardaki kitap stantlarinda cok guzel vakit gecirdik.

Gelelim fotograflara...

Bizim Kagan acaba hangisini alsam mi diye dusunuyor,yoksa dagitmaya hangisinden baslasam mi diye acaba :) ...  Yok yok neyse ki bizimle sakin sakin dolasti,stantlara bakti o da bizimle birlikte.


  Sabah fotograflarini cekerken tabii ki kusur kalmadi yine.Her karede gorunucek ya :) annesinin her isine karisir benim oglum :) Fuardan Kagana odakli bir cok kitap aldik,bazilari simdi icin bazilari okumaya basladiginda.Ornegin elinde baktigi kitap resimli ingilizce kitabi simdiden pek bir merakli kitaplara...
Tabii esimle ben de hem ortak okuyacagimiz hem de ayri  ilgi alanlarimizla ilgili kitaplar aldik.Butun fuari eve tasiyabilirdim.Sevdigim yerlerde kendimi kontrol etmem biraz zor oluyor maalesef...
                         

 Veeee veee bunlar da fuarin bonuslari.. Soyle ki; bu kanavice kitaplari uzun zamandir listemdeydi ancak internetten siparis vermem gerekiyordu ben de pek uzerinde durmadim.Dun gezerken resmen tesadufen bu stantla karsilastim ve ne bulduysam aldim... Yani koca fuarda bu kitaplari arasam bulamazdim ama bonus olarak karsima ciktilar iste :)) cok sevindim.Eve gelip iclerine baktigimdaysa cocuklar gibi ciglik attim diyebilirim.Harika motifler var.. Islemek icin sabirsizlaniyorum.En kisa zamanda iplerini de alacagim.Umarim guzel yapabilirim de sizlerle de paylasirim.

                                               
 Simdiden mutlu hafta sonlari diliyorum herkese.

8 yorum:

  1. gülşahcım çok güzel kitaplar almışsın iyi günlerde oku canım..kağanında kitaplara bu yaşta bu kadar meraklı olması çok güzell..Bu merakı hep devam etsin inşallah..
    ben almak istediğim kitapları çok uygun fiyatlara fuarda bulamadım canım internet fiyatları bana daha uygun geldi ..
    fiyatları bana çok uygun gelmesede bende senin gibi kendimi kaybettim orda :))hangi kitaba nereye baksam şaşırdım :))
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Sevilcim,kendimi kaybettim aldim valla :))) Kagani sorma surekli hikaye oku diye yanimizda dolasiyor evde :) Evet ben de internetten takip edecegim bundan sonra,bazen cok indirimli fiyatlar denk gelebiliyor.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. yorumum geldimi bilmiyorum yorumu yolladıktan sonra bu sayfa görüntülenemiyor yazısı çıktı ekranda Gülşahcım ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi canim yorumun,ilgine cok tesekkur ederim Sevilcim :)

      Sil
  3. keyifli okumalar canım hepinize o zaman :)
    Kağan prens ne kadar yakışıklı yahu öleee maşallah onaa:)
    ee hadi bekliyoruz o zaman gelsin işlemelerrrrr :)
    çokta merak etmiyorum kesin harika şeyler olacağıni bildiğimden :)mutlu cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :) bu guzel ve icten yorumlarin beni mutlu ediyor.Kagan prens bir yakisikli ki sormayin :)
      Insallah guzel isler cikarabilirim,sana da mutlu cumalar :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. Kağanın pozu çok tatlı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de :) tam Kagan yani :)
      Tesekkurler.
      Sevgiler..

      Sil