deneme

19 Aralık 2012 Çarşamba

Kardanadamlı Tepsi

Pazartesi yayinlamak isteyip de,fotograflarin hava karanlik oldugundan dolayi guzel cikmadigi tepsi... Eh artik bu tepsiyi de kendi kullanimima tahsis ettim,bir nevi kendime yeniyil hediyesi yaptim :)

 Bu aralar surekli kirmizi boyama yaptigimi fark ettim,gerci su an tam kirmizi zamani yeniyil dolayisiyla... ama daha sonra farkli renklerle de calisacagim biraz.

Tepsiyi modeli itibariyle cok severek almistim.Kirmizi boyadim,icine dekupaj ve kenarlarini mumkun oldugunca gozume hos gorunene kadar suslemeye calistim.






35 yorum:

  1. Ellerinize sağlık gtam da yeniyıl tepsisi olmuş renkleri de dekupaj da çok şık :D

    Sevgiyle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili Sibel,begenmenize sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Ama çoook tatlı, ellerine sağlık, çoook beğendimmm. Hele de etrafındaki süslemeler, onlar nasıl yapılıyor? Şablon mu? stencıl mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Elift guzel yorumun icin,begenmenize sevindim :) Etrafindaki suslemeler sekilli delgeclerden kestigim desenleri tek tek yapistirdim,ahh keske bu kadar duzgun stencil yapabilseydim..
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Çooook güzel olmuş. Etrafındaki süsler de ayrı hava katmış. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sibelcedizayn :) begenmene sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Ellerinize sağlık ne kadar güzel olmuşş..Blogunuzu yeni takip etmeye başladım harika şeyler..İyi yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin sweetgurumies :) begenmene sevindim.Sana da iyi yillar.
      Sevgiler.

      Sil
  5. bayıldımmm...
    çok çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Cepaynam,siz bayildiysaniz ne mutlu bana...o guzel zevkinizi hazirladiginiz postlarda hayran hayran izliyoruz.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Çok güzel bir tepsi olmuş ellerinize sağlık iyi ve güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. ya ama çok güzel olmuş...
    canım ellerine sağlık...
    çok marifetlisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :) sicacik yorumun icimi isitti..
      Sevgiler.

      Sil
  8. ne güzel bir tepsidir bu..çok güzel olmuş çok beğendim inanın:)
    hele o kenarına yaptıklarınız, beni benden aldı ben de onları stencil sanmıştım, delgeç kullanmak çok zekice olmuş:))
    eğer bi mahsuru yoksa bu kırmızı rengin numarısını öğrenebilirmiyim?
    merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Merve,begenmene cok sevindim.Ayrica bu icten yorumunla beni mutlu ettin :) Renk numarasini veriyorum hemen;bu tepside cadence 7550 Cilek Kirmizi kullandim.
      Sevgilerimle.

      Sil
    2. teşekkür ederim çok incesiniz:)

      Sil
  9. Resim seçimin renk uyumun dışında kullandığın şekiller çok güzel çok şık bir tepsi olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mehtap Hanim,begenmenize cok sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  10. Harika canlı renklere bayılıyorum canım ellerine sağlık.
    Sayfama bıraktığın güzel ve özel yorumuna teşekkür ederim.
    Nice senelere hep bereber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim,begenmenize sevindim :) Insallah hepberaber nice yillara!!
      Sevgiler.

      Sil
  11. Üzerindeki her ayrıntıyla, rengiyle nefis bir tepsi olmuş. Gerçekten çok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Asli,begenmene cok sevindim canim.
      Sevgiler.

      Sil
  12. gerçekten cok sirin birsey ellerinize saglık cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Kelebegin Hisleri,begenmenize sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  13. Bu dekopaj işine başlayınca insanın eline geçen herşeyi dekopajlayası geliyor değil mi :))
    Ne güzel şeyler yapmışsın, ama bu tepsiye bittiiiim, ayıcıklara zaten düşkünüm, kırmızı kırmızı çok cici, hele o dışındaki desenler, harikasıııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz sevgili Bani hanim :) dekupaj isi aynen dediginiz gibi,gordugum herseye dekupaj yapsam gozuyle bakar oldum :)) Begenmenize cok sevindim,ayiciklari ben de cok severim,tesekkur ederim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  14. hiç itirazım olmaz hep kırmızı çalışsanda çok güzel şeyler yapıyorsun ya aklım hep senin yaptığın cicili bicili şeylerde kalıyor sayfana geldikçe :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirmizi yapacagim sanirim bu sene de bol bol :)) cok tesekkur ederim canim,begenmene cok sevindim..
      Sevgilerimle.

      Sil
  15. tek kelimeyle harika olmuş canım çok beğendim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Harika :))

    Kenarlarını stencil ilemi yaptın diye soracaktım ama cevabını yorumlarda buldum.

    Delgeç fikrini tuttum. :))

    Ellerine sağlık.

    Aslında stencil zor gibi görünsede bir süre sonra insan alışıyor. Kar tanesi stencil bulursam almak istiyorum. Çok hoş oluyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla delgec fikri bana su siralar daha cazip geliyor(ki hepsini kucuk kucuk tek tek yepistirma ugrasisina ragmen) stencil birkac kez denedim ama bazi yerleri tasti,vazgectim :) Begenmene sevindim :)
      Sevgilerimle..

      Sil