deneme

9 Ocak 2013 Çarşamba

Geç Kalmış Bir 2013 İlk Yazısı....

Herkese merhabalar,basliktan da anlasilacagi gibi gec kalmis bir 2013 yazisinin basindayim.... Blogumdan uzak kalmak istemiyorum, o nedenle firsat bulmusken hemen oturdum bilgisayarin basina. 2012'nin ardindan soylenecek olumlu seyler kaldi aklimda hep,2013'un ve tum yillarin bu sekilde hatirlanmasini dilerim hepimiz icin.2012 guzel baslangiclarin,yeni dusuncelerin yiliydi.Hep boyle olur umarim....

2012'nin son haftasi Kagan'cigim krese basladi(uzun uzun dusunup,ben karar verene kadar ancak bu tarihi buldu ve 3 yasini doldurmasini bekledik).Ilk haftamiz cok guzeldi,hatta kresteki yeniyil partisinden pek bir memnun kaldi,noel babayi anlatip durdu.Krese baslamasiyla da bir haftanin sonunda hasta olmasi bir oldu!!! Da da daaa,bunu herkes soyluyordu krese basladigi ilk zamanlar hastaliklar biraz daha fazla olur diye...ama hala gecmedi :(((( Ve benim durdugu yerde durmayan Kagan'im 31 Araliktan beri pek bir halsiz,tam iyilesti derken bir daha tekrarlamasi beni cok uzdu...Tum vaktimizi onun istekleri dogrultusunda geciriyoruz,ama simdi biraz iyilesir gibi oluyor.Ben ne mi yapiyorum;Kagan'i ayagimda sallarken bol bol kitap okuyorum... Birsey yapmak icimden hic gelmiyor,gelse bile vaktim yok. 
Biraz hastalik konulu uzun bir yazi oldu ama,ugrayip bir merhaba demek istedim :)

Hazir Istanbul'da da iki gundur kar varken bu fotograf cok yakisir diye dusundum.
Tekrar gorusene kadar kalin saglicakla!
Gorsel Pinterest

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Gülşahcığım umarım ciddi bir sorun yoktur.Kendinize iyi bakın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap abla cok cok tesekkur ederim,hem iyi dileklerin icin hem de beni bu blogta yalniz birakmayanlarin basinda geldigin icin :) Cok ciddi birsey yok cok sukur ama 10 gundur gecmeyen oksuruk ve bogaz enfeksiyonu :(
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Canım çok geçmiş olsun. Malesef çocuklar kreşe ya da okula başladıklarında çok sık hasta oluyorlar. Bende yaşadım aynı durumu . Çocuklar okul öncesi hep yanımızda ve bizim korumamız altında oldukları için fazla hasta olmuyorlar ama dışarıya çıktıklarında kolay hastalık kapıyorlar. Moralini hiç bozma ki önemli ciddi rahatsızlıklar olmasın canım. Çok geçmiş olsun tekrar hoşçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin Zeynepcigim :(( maalesef durum bu.Yanimizda pamuklara sarip buyutuyoruz,disari cikinca hooop butun mikroplara acik oluyorlar.Cok sagol guzel destegin icin,amin canim Allah beterinden saklasin hepimizin kuzucuklarini.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Ah annelik... Bebeğini kreşe versen bir türlü, vermesen bir türlü. Kreşe gitmesi, yeteneklerini geliştirmesi, paylaşmayı ve arkadaşlığı öğrenmesi adına çok önemli ama gerçekten de hastalıkların biri gidiyor biri geliyor kreşte. Çok ama çok geçmiş olsun. Bir an önce iyileşip seni peşinden koşturmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulsum hanim cok tesekkurler,iyilessin bir an once ben onun zipir haline alismisim :) durgun gormek istemiyorum dogrusu.Kres konusunda da cok haklisiniz,hasta olucak laflarini cok cok duyarak ve goze alarak gelisimi ve sosyallesmesi icin basladik bakalim...
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Allah bağışlasın yavrunu, çok geçmiş olsun. Sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim canım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Baharcim,cok tesekkur ederim.Amin canim hepimiz için sağlıklı bir yıl olsun.

      Sil