deneme

19 Ağustos 2013 Pazartesi

MAVİ TÜLLÜ KUTU

Herkese merhaba :)

Bu minik ahsap sandigi hediye olarak yaptim ve cok severek calistim.. Bir grup arkadas bebek hediyesi hazirladik ve daha guzel nasil verebiliriz diye dusunurken ben bir kutu hazirlayabilecegimi soyledim..   Hediyesi icindeydi :)  Hediyenin sahibi cok begendi tabii arkadaslarim da.. 
Ee bebek hediyesi oldugu icin tullere sarilinca da pek bir seker oldu bence!!
Sizce?

Begenilerinize sunulur.

Mutlu bir hafta dileklerimle,kalin saglicakla.







19 yorum:

  1. mavi renge bayılırım zaten,bu kutu da çok güsel olmuş,ellerinize sağlık,sevgiler


    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler minik :) bu maviyi ben de cok seviyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  2. gerçekten çok şirin olmuş beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Ebruca :) begenmene sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Çok şirin olmuş. :)

    Mavinin rengini çok sevdim. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler hobivakti :) Cok tatli bir mavi gercekten ben de bayiliyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Canım çok cici çok şık olmuş maviye de bayılıyorum zaten emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zeynepcim,begenmene sevindim canim :) Bu maviye ben de bayiliyorum,tam bebk mavisi..
      Sevgilerimle.

      Sil
  5. Kutu şahane tül bahane...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tul bahane oldu gercekten,tesekkurler.
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. sizin yorumunuzu bloğumda görünce çok heyecanlandım ve sevindim :)
    bu işi yapanlardan çok farklısınız bence zevkiniz hemen farkediliyor
    ellerinize sağlık
    birde bu boyama hastalığından kurtulmanın bir yolu yordamı var mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba darkolivee,bu guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim,boyle dusunmen beni nasil mutlu eti anlatamam..Farkli birseyler yaratmaya calisiyorum,daha ogrenecegim cok sey var :) Sorunun cevabina gelince kesinlikle yok :))
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. Güle,güle kullanılsın Gülşah'cığım çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık..iyi günlerde kullansınlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canim :) begenmene sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  9. Puantiyelerini nasıl yaptınız önce tamamına mavi boyayıp sonra beyazla mı boyadınız ve beyazları nasıl dağılmadan boyadınız okul için bundan yapacağızda

    YanıtlaSil